Alla inlägg under september 2009

Av Annette Nilsson - 6 september 2009 18:36

Jag var med Putte och Arjeplogs fotbollslag till Öjebyn i går där de spelade match... Öjebyn vann med 3-0 "/ sen blev det mat på Sunes i Pite och sen hem igen ... kul sex timmar buss för att förlora en match och jag satt typ och frös hela tiden ....

Vi var förbi schell i går och hyrde en film ... hmm .. det var Fried up den var riktigt cool

Nu har jag inte feber tror jag men jag hade de föruti dag.... och på onsdag är det FJÄLLVANDRING!!!!

Jag kommer inte bli frisk till dess så jag kommer typ inte kunna gå med :'( Så jävla typiskt mig!!!!

JAg blir snart tokig .... först tänkte jag "fy va hämskt fjällvandring " men när de väl började närma sig har jag tyckt att de verkar kul och att vi kommer få kul men nu kommerjag typ inte kunna fara :'(!!!!


Hahaha har tv:n på och så var de Garnier reklam nyss ... den här när hon pratar om att färjen har  näring och hennes mamma tror att det är hennes klänning hon pratar om... vars har klänningen näring????



Men nu ska jag typ kola vad de e på tv:) ha de Underbart<33

Men inga pussar i dag för då blir di sjuk;) 

Älska dig själv!!<33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards