Alla inlägg under april 2009

Av Annette Nilsson - 29 april 2009 20:13

Denna dag har varit en härlig och skön dag :)

Jag har varit och simmat med Camilla, Rebecka och Mickaela =) Och sen var det omprov i fysik .. det gickganska bra :) 

sen var jag på samhälle med Adam och Kicki :) villket gjorde att jag har kommit på att jag ska köpa en riktig kärring cykel :) fatta vad sönt :D 

På samhälle träffade vi Ulf och så gick vi till kalles och köpte glass :) 

sen bar det saktaav hemmåt =) när vi kom till typp öbergsskolan (tror ja den heter)  så cyklade kicki hem och hämtade en fotboll så blev det lite 21 ^^ och sen så körde vi väggen=)sen skulle ulf hem så då gungade jag Kicki och Adam lite :) sen blev det hem :D 

Vädret har varit underbart i dag :D och jag har haft en Bäst dag :D   Längtar som Fan till i morrgon då  min Älskling kommer hem!<333 Och om det blir fint väder så tycker jag att vi ska vara ute hela helgen :D köpa glass och ha det Bäst!! Längtar till i morrn Älskling!<33


Tack alla för denna fina dag!<3



ÄLSKA DIG SJÄLV!<33

Av Annette Nilsson - 29 april 2009 11:13

Oj hjälp nu va de ett tag sen jag skrev ... men jaja :)

Är så himla trött på snön här uppe nu .. men i dag är det soligt och underbart :) ska nog se om jag inte kan få med mig in till samhälle i dag och köpa nå glass :D 

 

I morrn är de torsdag, nationella i tyska , och sen helg :D Patrik kommer hem! Fy vad jag har längtat men han kommer äntligen tillbaka :D <33

 

Jag blir så jävla trött på folk som klagar på någon som gjort något och sen gör de själva.. jag pallar inte med sånt folk ... och folk som hela tiden måste ha något/ någon att klaga på .. vad är det liksom?? Okey jag klagar oxå men vafan alla måste få klaga! 

 

Nu är det bästa och skönaste vädret ute och här inne sitter jag och ska skriva svenska .. och plugga fysik "/ Jag vill bara springa ut och göra nå kul med roligt folk, Älsklingen och andra bra folk.. ha kul busa och äta glass:D 

Fan va najs det vore .. bara sticak tillen lekpark och gunga .. spela fotboll, tyyp lite basket och käka glass:D fan va jag längtar till sommaren!!

 

Har fysikprov i eftermiddag så det blir typ massa fysik i dag... 

o simma med camilla och rebecka sen .. mickaela skulle kanske me oxå?!? :D fan va skönt de ska bli:D

 

Någon som vill hitta på nå kul i kväll?? Snälla?? <3

 

Älska dig själv!<33

Av Annette Nilsson - 26 april 2009 13:22

Helgen har varit seg och jobbig .. men ändå bra.. ja har inte gjort så mycket men så e livet "/

Rädslan smög sig fram igåroch jag ville bara sätta mig i ett hörn och gråta, men jag tog tag i mig själv och bestämde mig för att inte vara rädd,jag hade ju ändå inget att vara rädd för så det var ju bara inbillning men det var jobbigt..

Kvällen var kall och jobbig, Han åkte tidigt och försvann ur allt, jag kände mig övergiven.. 

 

I helgen var vi förbi konstgräsplanen och kkollade på innvignings matchen, sen slappade vi, i går var vi på konstgräsplanen en stund igen men de var inte så jätte spännande..

 

Längtar till sommarlovet och värmen, hettan och baden.. hunden och livet.. hoppas tiden tills dess går fort men nu måste jag gå på lektion...

 

Älska dig själv!<3

Av Annette Nilsson - 25 april 2009 18:17

Jobbig fredag .. med minnen.. goda minnen och saknad.. jobbig fredag med jobbiga lektioner, Jobbig lördag med sen upppstigning, ont i ryggen, en liten stund och kollade på fotboll och spagetti att äta, en jobbig lördag när jag bara vill prata med någon, när jag bara vill gå ut någonstans och sätta mig och drömma mig bort från allt.. en jobbig lördag med jobbiga minnenoch tankarpå igår..

 

en lördag när jag bara vill bort, någonstans där jag bara är och hälsarpå hos bra och underbara personer, där jag kan prata men också glömma allt.. 

Måste tvätta.. plugga fysik,... och vill bara ut... 

 

 Vill kunna stödja dig men jag kan inte.. vill göra så att du mår bra men jag kan inte, vill göra så att du vågar.. men jag kan inte.. Önskar jag kunde!<3

 

Vill träffa dig  men jag kan inte.. vill göra allt det hämska jag gjorde ogjort.. men jag kan inte.. vill kunna smita iväg till dig så du kan busa med mig.. det tyckte jag mycket om .. även fast det kanske inte verkade så .. Saknaden är stor ..

 

Älska dig själv!


Av Annette Nilsson - 24 april 2009 20:38

Engelska nationella uppsats "/ .. det gick vell okey .. men det kunde ju gått bättre liksom..

Blir tokig på fysiken .. fick IG på senaste provet och nu harjag omprov på onsdag... fattar inget, hur fan ska man hinna lära sig??, det fattar jag verkligen inte... 

 

Men jag hade i allafall hål mellan typ tio och till  halv två :P sen hade jag svensk .. svenska historia "/och sen matte, men nu börjar jag i allafall fatta matten lite... typ.. 

 

Tänker på farmor .. som tar hand om farfar hela dagarna .. helt själv ... men hon har ju valt det själv så de finns ju inget vi kan göra.... men det är ändå hemskt ,..

 

Patrik kom in på matten igen som vanligt och nu har nog Fredrik vant sig vid att han kommer dit .. det verkar så liksom .. 

 

Allt känns jobbigt och segt i dag .. jag gör bara fel och jobbiga misstag, och INGEN får säga emot det! Så e det bara.. 

Känner mig bara så jävla trött och seg, jag orkar typ inget, vill bra ut någonstans, träffa någon... 

 

Tänkte på men bh som hängde ut genom fönstret förut, på hur fint det skrevs och ritades i mina häften, hur hans parfym luktade, hur han kletade ner mig med raklödder så jag var tvungen å duscha .. 

Saknad!

 

 

 

 

Älska dig själv!<3




..

Av Annette Nilsson - 23 april 2009 19:43

Jag ute vid bryggan med Camilla och med Patrik<3 i telefon :)

Av Annette Nilsson - 23 april 2009 19:16

I morrn kommer Patrik hit!<3 Jag längtar jätte mycket!

Började halv nio i dag :D  och så trodde vi att vi skulle dansa på idrotten, men när jag bytt om kom rebecka och sa att vi skulle valla skidor...inte speciellt kul :P men vi fick sluta ganska tidigt :D och sen lång lunch .. till halv tre då vi hade tyska :P... 


Var på samhälle och  åt glass och handlade :D Mums med mjukglass :D första för i år :D

 

var ute och gick med Camilla oxå mycket trevligt och hon tog lite bilder :D 

men nu ska jag kolla på Simpsons :)

 

 

Älska dig själv!<3

Av Annette Nilsson - 22 april 2009 17:27

Sov på samhälle i natt, var med Sanne, Kicki , Grinch, Moa och Patrik i går, vi var på verona och åt pizza.. blev bjuden :)

var vi på consum, och sen köpte vi glass :) 

 

 kollade på space jam och hitta nemo i går :) 

sov knappt i natt, vaknade tidigt, gick till hemmet i kylan och ensamheten, kom hem till ett tomt rum sju på morrgonen med fint klart väder ute. 

sov oroligt och jobbigt... skolan var jobbig och seg, matten funkar inte, jag fattar inte, svenska provet var bara förvirrande, tror inte jag klarade det.. 

tyskan som ja renskrev blev blää och allt känns brara uch........

 

 

 

Älska dig själv!<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards