Alla inlägg under juni 2009

Av Annette Nilsson - 26 juni 2009 11:22

länge sen jag skrev sist ... har jobbat massor och inte orkat starta min dator :P .... men nu jävlar passar jag på innan jobbet .. börjar två i dag för vi har en begravningsmiddag i dag klockan fyra ... så jag kommer sluta typ åtte och vara hemma  typ halv nio"/ ---

hunden var h os läkare i går för han hade nå skit i sitt ögaså det såg typ infekterat ut"/  

Min älsta bror micke och hans fru ska flytta till Årsta den 18 :e och Hurra så har tommy fått en lägenhet och ska flytta i mpnads skiftet någon gång :D


Jag har varit och övningskört litevarje dag den senaste tiden :D 


I tisdags hade mamma och pappa 31 årig bröllopsdag så de var och åt i Gästhamnen :D medans jag och tommy gjorde egna hamburgare som vi grillade på grillen :D Underbart och härligt :D


I går var jag och min bror och badade .. det var kallt i vattnet men inte lika kalt som i skeut ;) men fan va härligt det var och underbart!


I går fick min älskling sina biljetter hit :D han kommer hit på lördag morrgon nästa vecka :D



Snälla finns de ingen här som vill göra nåt .. typ träffas o snacka ... se på film ... nånting .. jag kommer bli tokig om jag ska sitta hemma hela dagarna .. jag saknar allt folk ochalla roliga människor!Finns de ingen som vill göra något?? </3


JAg längtar som fan tills min älskling kommer hit för då kommer allt bli sjukt underbart :D



Men nu ska jag äta lite lunch:D


 Sms:a om ni vill göra något någon dag <3 



Älska Dig Själv!<3333

Av Annette Nilsson - 20 juni 2009 22:17

Midsommar dagen ... nu har jag jobbat en vecka på torpa .. jobbigt (^^) men kul. två veckor kvar av jobb,.. och om ca två veckor kommer min Älskling vara här<33 Längtar som fan gör jag oxå...den helgen som älsklingen kommer hit , då ska tommy flytta till sin första lägen het .. och micke och emily ska flytta till en ny lägen het i Årsta...

de blir spännande ... fast micke o emily ska inte flytta för ens den femtonde :P

 men nee nu orkar ja inte skriva mer ..



Älska dig själv! 



Ha de underbart! 

Av Annette Nilsson - 14 juni 2009 18:18

söndag ,.... komm hem till stholm på morrgonen ... tåget blev trettio minuter försenat vid uppsala "/

regskylten på bilen e borta"/ 

jag vaknade vid två första gången och funderade på om det var länga kvar till sthlm .. sen vid fem igen... och så blev vi sena .. 

hem och sova en timma sen packa upp och ut o övningsköra :D

har kört birka korset i dag :DD 

i morrn ska jag jobba ... åker vell typ halv åtta åtta någonting :D



nu ska jag hjälpa tommy med maten :P



Saknar dig patrik!<33


Älska dig själv!<33

:D

Av Annette Nilsson - 9 juni 2009 22:56

Alltså så jävla bäst dag .. hade ingen riktig lektion, fysiken fick jag reda på att jag inte riktigt klarade fysikprovet"/ så jag ska göra lite kompletering efter sommarlovet. Engelskan sa ho Ha ett bra sommarlov i går så jag gick inte på den heller .. matten hade vi ingen :D

var med adam och kicki på samhälle och köpte glass... min Älskade Partik! kom hem :D och nu har jag gjort klart svenska Rapporten :D

 

 

Fan va skönt!! 

 

Nu ska ja göranå kul .. vet int va men de får vi se ;) 

 

Älska dig själv!<3

 

:D

Av Annette Nilsson - 9 juni 2009 22:56

Alltså så jävla bäst dag .. hade ingen riktig lektion, fysiken fick jag reda på att jag inte riktigt klarade fysikprovet"/ så jag ska göra lite kompletering efter sommarlovet. Engelskan sa ho Ha ett bra sommarlov i går så jag gick inte på den heller .. matten hade vi ingen :D

var med adam och kicki på samhälle och köpte glass... min Älskade Partik! kom hem :D och nu har jag gjort klart svenska Rapporten :D

 

 

Fan va skönt!! 

 

Nu ska ja göranå kul .. vet int va men de får vi se ;) 

 

Älska dig själv!<3

 

Av Annette Nilsson - 8 juni 2009 15:18

... vaknade sent ... "/ jobbig dag ... huvudvärk ...

svenska redovisning på morrgonen men det gick faktist ganska bra ävem fast jag inte var förberedd alls ... men det gick och jag redovisade ... sen skrev jag på min rapport och kom i gång lite ... nu vet jagvad jag ska skriva :D simmade på idrotten .. eller ja vi typ lekte ^^ 


fisk till lunch "/ men de funkade

nu ska ja dra :P




Älska dig själv!<3

Av Annette Nilsson - 6 juni 2009 15:54

Jaha nu sitter jag hemma i södertälje och borde verkligen plugga ... har redovisning på måndag om min uppsats i rapportform "/ inte kul ...

 

I går tog älskade lillan (johanna) studenten :D, fast vädret var inte det bästa precis "/ men det blev nog en bra dag för henne ändå :D 

Jag fick övningsköra med tommy på kvällen :D och ska nog köra igen lite senare :P 

 

Det har regnat här hemma i dag ... igen "/ men va ska man göra .. och jag saknar Patrik massor <33 Längar till på torsdag<33 i veckan är de bara plugg som gäller "/ men sånt e livet och man ska inte klaga i onödan som jag brukar säga ^^ 

 

Föresten jojjo så såg han jätte nice ut<33 är glad för dig! <3 

 

 

Men nu Måste jag plugga ... 

 

 

Älska dig själv!<33

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards