Direktlänk till inlägg 26 juni 2009

Fredag 26 juni

Av Annette Nilsson - 26 juni 2009 11:22

länge sen jag skrev sist ... har jobbat massor och inte orkat starta min dator :P .... men nu jävlar passar jag på innan jobbet .. börjar två i dag för vi har en begravningsmiddag i dag klockan fyra ... så jag kommer sluta typ åtte och vara hemma  typ halv nio"/ ---

hunden var h os läkare i går för han hade nå skit i sitt ögaså det såg typ infekterat ut"/  

Min älsta bror micke och hans fru ska flytta till Årsta den 18 :e och Hurra så har tommy fått en lägenhet och ska flytta i mpnads skiftet någon gång :D


Jag har varit och övningskört litevarje dag den senaste tiden :D 


I tisdags hade mamma och pappa 31 årig bröllopsdag så de var och åt i Gästhamnen :D medans jag och tommy gjorde egna hamburgare som vi grillade på grillen :D Underbart och härligt :D


I går var jag och min bror och badade .. det var kallt i vattnet men inte lika kalt som i skeut ;) men fan va härligt det var och underbart!


I går fick min älskling sina biljetter hit :D han kommer hit på lördag morrgon nästa vecka :D



Snälla finns de ingen här som vill göra nåt .. typ träffas o snacka ... se på film ... nånting .. jag kommer bli tokig om jag ska sitta hemma hela dagarna .. jag saknar allt folk ochalla roliga människor!Finns de ingen som vill göra något?? </3


JAg längtar som fan tills min älskling kommer hit för då kommer allt bli sjukt underbart :D



Men nu ska jag äta lite lunch:D


 Sms:a om ni vill göra något någon dag <3 



Älska Dig Själv!<3333

 
 
Camilla

Camilla

26 juni 2009 12:30

Att vi skulle vara så långt ifrån varandra, jag är ensammen och vill också hitta på något!

http://blondinbylund.blogg.se

 
Ingen bild

emelie, bst3an :)

16 juli 2009 21:13

hej gumman! jag kan inte se dina bilder på bdb! :/ men vi måste ses någon dag under lovet

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette Nilsson - 6 september 2009 18:36

Jag var med Putte och Arjeplogs fotbollslag till Öjebyn i går där de spelade match... Öjebyn vann med 3-0 "/ sen blev det mat på Sunes i Pite och sen hem igen ... kul sex timmar buss för att förlora en match och jag satt typ och frös hela tiden .... ...

Av Annette Nilsson - 27 augusti 2009 21:21

Jo de händer ju inte speciellt mycket här på hemmmet men igår tog adam ett grepp på en känslig plats på kicki så kicki blev lite busig och tog adams kniv och hans plånbok och kastade ut dem genom brandtrappedörren ...... så skulle adam klättra ner oc...

Av Annette Nilsson - 26 augusti 2009 14:51

Nu har jag verkligen inte varit aktiv på länge.. men jaja här skriver jag :) I måndags började skolan... i går hade jag lektioner och strunt, på kvällen när jag pratade med mamma i telefon knackade de på dörren så jag gick ju och öppnade så klart.. ...

Av Annette Nilsson - 14 augusti 2009 17:05

var fjärde augusti jag skrev sist ........10 dagar sen .... uppdate : .Johanna har åkt till usa och stannar där till jul ...... -stefan och tommy har åkt till danmark för att spela oljefat -Patrik åkte hem till arjeplog i går med tåget. - jag har v...

Av Annette Nilsson - 4 augusti 2009 15:52

Hundvakt .....var hos läkaren och tog den första av tre sprutor .... har ont som fan i min höger arm nu ...men fan va nervös jag var.. de var lliksom okey när vi var på väg dit och när vi väl var där men var tvugna att sitta och vänta men när vi var ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards