Direktlänk till inlägg 8 juni 2009

Måndag

Av Annette Nilsson - 8 juni 2009 15:18

... vaknade sent ... "/ jobbig dag ... huvudvärk ...

svenska redovisning på morrgonen men det gick faktist ganska bra ävem fast jag inte var förberedd alls ... men det gick och jag redovisade ... sen skrev jag på min rapport och kom i gång lite ... nu vet jagvad jag ska skriva :D simmade på idrotten .. eller ja vi typ lekte ^^ 


fisk till lunch "/ men de funkade

nu ska ja dra :P




Älska dig själv!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette Nilsson - 6 september 2009 18:36

Jag var med Putte och Arjeplogs fotbollslag till Öjebyn i går där de spelade match... Öjebyn vann med 3-0 "/ sen blev det mat på Sunes i Pite och sen hem igen ... kul sex timmar buss för att förlora en match och jag satt typ och frös hela tiden .... ...

Av Annette Nilsson - 27 augusti 2009 21:21

Jo de händer ju inte speciellt mycket här på hemmmet men igår tog adam ett grepp på en känslig plats på kicki så kicki blev lite busig och tog adams kniv och hans plånbok och kastade ut dem genom brandtrappedörren ...... så skulle adam klättra ner oc...

Av Annette Nilsson - 26 augusti 2009 14:51

Nu har jag verkligen inte varit aktiv på länge.. men jaja här skriver jag :) I måndags började skolan... i går hade jag lektioner och strunt, på kvällen när jag pratade med mamma i telefon knackade de på dörren så jag gick ju och öppnade så klart.. ...

Av Annette Nilsson - 14 augusti 2009 17:05

var fjärde augusti jag skrev sist ........10 dagar sen .... uppdate : .Johanna har åkt till usa och stannar där till jul ...... -stefan och tommy har åkt till danmark för att spela oljefat -Patrik åkte hem till arjeplog i går med tåget. - jag har v...

Av Annette Nilsson - 4 augusti 2009 15:52

Hundvakt .....var hos läkaren och tog den första av tre sprutor .... har ont som fan i min höger arm nu ...men fan va nervös jag var.. de var lliksom okey när vi var på väg dit och när vi väl var där men var tvugna att sitta och vänta men när vi var ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards